söndag 1 juni 2014

Real Housewive?

Kom på mig själv när jag pratade nu under morgonen att jag tycker jag låter som Teresa Giudice från The Real Housewives of New Jersey. På bravotv.com kan du se hur hon ser ut och läsa lite om henne om du känner för det, jag kan fortfarande inte lägga upp bilder när jag sitter vid datorn. Jag kan inte förstå vad det är som inte funkar. Det MÅSTE ju gå att lägga upp bilder på bloggen, om det inte är virusskyddet som stoppar. Jag får forska lite i det.


I dag ska jag in och jobba igen, 15-9. Ett långt pass men jag tycker det är väldigt roligt med arbetsuppgifterna och så länge det är en lugn natt så är det okej. Jag får se det positiva med att jobba natt, en hel kväll och natt BARA för mig själv (förutom när brukarna behöver hjälp med något).


Det märks att det snart är semester, rock och massa annat på gång. Jag har en vecka ledigt, än så länge, i juli men annars är min kalender inte tom förrän i augusti. Det kommer hända SÅ MYCKET nu under sommaren, jag tycker allt är roligt och ångrar inget jag/vi valt att göra under sommaren men det ska bli väldigt skönt när augusti månad kommer.
Nu den första veckan i juni kommer det nog vara smått kaos. Det ska bakas, lämnas/hämtas på dagis, BHV (BarnHälsoVård), bakas, städas, jobba, handla, bakas och kalas. Någon gång ska jag hinna sitta också. Eller sitta får jag passa på att göra på jobbet sen när det finns tillfälle för det.


Än så länge har vi två minisemestrar så gott som inbokade, skönt att få lite avbrott från vardagen.


Nu är det dags för en liten förmiddagsfika innan vi fortsätter att städa och gör klart annat innan jag ska in och jobba.


Trevlig söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar