måndag 16 juni 2014

Tröttsamt roligt

Det tog inte många veckor från svensexan fören Sebbe blev medlem i en golfklubb. I dag är han först på jobbet för att sedan direkt åka till Mörrum flr att vara med på någon sorts introduktionsutbildning. Detta betyder att jag har varit med tjejerna HELA dagen.
Alice fick för sig att hon inte behövde sova middag i dag, jag försökte i 2,5 timme att hon skulle vila. Men även fast det har varit kaos halva dagen har vi ändå haft härligt underbara stunder!
Men vilken tur att att jag har så snälla föräldrar som stället upp och hjälper när allt är kaos. Alice tyckte det var väldigt roligt att vara ute och cykla med morfar, Ida traskade efter Alice för glatta livet. Och när hon (Ida) fick syn på en hund va hon tvungen att berätta och visa att hunden gick förbi.

Skickar med några bilder hur min dag har varit. (Nu när jag såg bilderna ser det inte så farligt ut. Men att få in två barn samtidigt som jag ska servera maten och vi ska sätta oss vid bordet så blir det mycket.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar