onsdag 28 maj 2014

Optimalprint

Nu rullar dagarna på och blir till veckor för att sedan bli till månader. Så snabbt får det inte gå just nu, vi har lite vi måste hinna med. Bland annat beställa kort till bordsplaceringen och vigselprogram. Detta har jag ägnat mig en stund åt i kväll. Rätt roligt med detta pusslande och jag hoppas att allt är rätt nu. Ska efter detta skrivande skicka iväg ett mail till prästen så jag har gjort rätt med vigselprogrammet.
Det var ett bra och roligt möte vi hade med Staffan (prästen) förra veckan. Jag tror att han läste av oss på ett rättvist sätt hur vi vill ha själva vigseln. Vi blev nog lika paffa både jag och Sebastian när vi fick frågan "vad är det du fastnade hos din partner?", hm.. det har nästan gått 7 år (ja 7 år, kan knappt tro det) sedan det blev vi. Hade Sebastian inte varit mannen med stort M så hade vi ju inte haft två barn och varit på väg dit vi är på väg i dag.








Jag är så otroligt glad att de valde mig till detta gruppboendet som jag ska få jobba på i sommar. Har redan varit inne 3 (?) gånger och innan jag börjar den 23/6 enligt mitt schema ska jag in ytterligare 3 gånger. Det är ett härligt gäng brukare som jag stormtrivs med och personalen är minst lika bra. Men jag behöver nog öva mig på att vara snabbare med att ge svar, har vi väl börjat skämta och skoja med varandra är det svårt att sluta.




Skulle skickat med en bild men datorn tillåter tydligen inte att jag får lägga in bilder när jag bloggar via datorn :(


2 kommentarer:

  1. Jennnie tack för en trevlig frukost med din familj. Jätteroligt att alla var hemma, fast dom var "sjuka"! Jag tänkte ändå efter på detta med dig och Sebastian. Hur bra ni två passar för varandra och att det verkligen är NI ! Klart han är mannen med stort H och han ska vara lycklig som hittade just dig. Hoppas allt går bra nu dagarna som är kvar till ER dag , med planering och att fixa allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina, vilka fina ord! Jag blir så rörd <3

      Radera