torsdag 15 maj 2014

Studiebesök

Alice och hennes kompisar på dagis har haft besök av en polis i dag. Alla hade tyckt det va roligt och spännande! De bästa va nog att de som ville fick åka ett par meter i bilen samtidigt som den blinkade och tutade. Polisen skulle visa vad de använder handklovar till och hur de fungerar, en av fröknarna fick vara boven och fängslas fast i grinden. Sen att det tog lite e rra tid att hitta rätt nyckel tyckte nog både barn och de andra vuxna va lite roligt.
Innan jag hämtade Alice besökte jag Dennis Blommor och gjorde en beställning, nästa vecks ska jag tillbaka och välja ut färger.

Blev lite fundersam i affären i morse.. Zlatan och några kompisar från PSG va på mjölkpaketet. Jag får sätta mjölken nära mig under middagen och luska ut harför jag ser Zlatan varje gång jag öppnar kylskåpet.

Underbart väder så vi passar på att vara ute! Första gången i år som jag har shorts och linne utonhus :)

2 kommentarer:

  1. Underbart att äta och dricka tillsammans med Zlatan ju , inte alla som har han i kylskåpet. Spännande om det är brudbukettens färger du ska avgöra, det närmar sig nu. Jag hinner till Rhodos 1 vecka innan jag ska titta på er i kyrkan , varit i Malmö idag och samtidigt betalt resan.
    Ha sköna dagar , kram Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är du brun och fin när vi ses i kyrkan :) Har du lite plats i din resväska?

      Radera