fredag 23 maj 2014

Behov av semester

Vissa dagar är bara blä. Vi har roligt och hittar på saker men sen kommer ett blä. I år passar det inte men det hade varit väldigt roligt att åka på en tjejsemester.

Är vi feberfria i kväll så ska vi på en liten utflykt i morgon med bland annat svärfar. Hoppas att det inte kommer regna för jag ska NJUTA av varje liten sekund av denna utflyckten och ladda om till nästa vecka.

Orsaken till detta tänk är trött, hungriga, blöjfria, pappiga och febriga barn. Allt på en gång pallar jag inte. Det hände en luten olycka med Alice innan vi skulle åka till Dennis Blommor sen VÄGRAR hon gå in i affären. När jag väl får in henne och vi är mitt uppe i ett samtal hör jag "mamma..". Ser Alice lilla olycka och utbrister "förlåt!".

Jag fick valt färg på mina blommor i alla fall. Tror det kommer vara hur bra som helst. Alice och Ida ska få en varsin liten buckett med den ljusa Gerberan (heter egentligen något annat). Hur vi kombinerar till resten av arrangemangen blir tills vidare hemligt men jag tror de kommer bli hur bra som helst!

Om ett par timmar ska vi träffa prästen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar