torsdag 19 december 2013

Torsdag

Barnen sover!

Mannen är på julbord med jobbet!

Ett glas päroncider!

Kan kvällen bli bättre?
I dag var jag på Stark mamma igen. Mycket magträning tycker jag det var. Men jag gillar träningen som On Training Center har. Härligt att kunna ta med de minsta barnen, bara de inte stör för mycket i övningarna/träningen.
Jag tar mig faktiskt friheten att visa denna bilden. Innan någon reagerar så tycker jag att våra ansikten är så pass suddiga så känner man inte personerna så ser man inte vilka det är. Det går inte att se vems bebis som är vilken och inga ansikten på bebisarna syns. Och är det någon på bilden som inte vill att denna bilden finns här på bloggen så plockar jag bort den.

Bilden är tagen/lånad från On Training Centers Facebook!
I och med att Alice inte har varit på dagis så hade vi lite sällskap i dag. När jag tränade så lekte Alice av sig lite.
Efter vi åt lunch och tjejerna vilade sig så bakade jag en sats marknadsnougat!
Jag lät dem stelna i kylen denna gången. De var mycket lättare att dela och vi får se hur de smakar.
Det är så lätt att göra!
Började räkna sen hur mycket julgodis jag ska/skulle gjort...
  • Skumtomtefuge (klar)
  • Marknadsnougat (klar)
  • Snöbollar
  • Rocky Road
  • Lollipops
  • Polkagrisbräck
  • Rischoklad
Undra om vi kommer orka äta allt detta.. I vilket fall som är det roligt att göra!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar