måndag 5 augusti 2013

Att tänka om

Superglad när klockan slog 10.. Posten kom med paketet från FedEx!


Fast jag ville slita upp omslaget och kartongen satte jag mig ändå ner vid köksbordet igen för att fika färdigt. När köksbordet var tomt satte jag paketet på köksbordet och fick äntligen hålla i min beställning!


Hade beställt extra av allt så jag kunde testa ena grejen först innan jag skulle skicka ut de som save the date kort.


Blev lite besviken för det var inte alls som jag hade tänkt mig. Men här fick vi/jag börja tänka om.
Det är inga pengar i sjön utan de ska ändå användas! Lite senare bara.


Då vi hade lite besök här i dag tog vi oss tid för att rensa lite i förrådet. Blev en hel del vi beslöt oss för att slänga!
I morgon blir det tippen och sen en sväng till Fjälkinge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar