lördag 8 februari 2014

Nuu kööör vi...

Ikväll är det deltävling nr 2 i Melodifestivalen! 
I år och i dag är Sanna Nielsen men och kämpar om att få representera Sverige i Köpenhamn under Eurovison Song Contest.
När Sanna medverkar i Melodifestivalen brukar Böckmans, konditori i Bromölla, göra en så kallad Sanna-bakelse. Sebastian har inte smakat denna bakelse någon gång så jag tänkte att i år ska vi njuta av en varsin bakelse. Förra gången jag åt en Sanna-bakelse tror jag att det var päronsmak så det ska blir spännande att se hur denna smakar!
 
Från Böckmans konditori.
 
I dag var vi en sväng i Karlshamn. Gjorde ett besök på Fyndtian och letade efter skrivblock eller liknande som vi behöver vid planeringen av bröllopet. Men jag kände att de va inte så värst fina eller roliga att titta på så köpte också lite klistermärken och piffade upp dem. De blir roligare och mer personliga, främst för att de är namnade. 
Det är ju så otroligt mycket att hålla reda på när jag/vi planerar ett bröllop. Jag både längtar och fasar inför bordsplaceringen. Jag vet inte om det beror på att jag har adresserat några av inbjudningskorten men det börjar kännas lite i magen att det inte är långt kvar. Ju fler saker vi beslutar, eller som tex inbjudningskorten som snart ska skickas ut, vi närmre och mer verkligt blir det. Det är lite svårt att beskriva den känslan. Men jag tror att alla inblandade kommer göra ett bra jobb och att det blir en helt fantastisk dag!

 
 

Nu väntar jag besök av Malin så det blir mer text i ett annat inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar