söndag 16 februari 2014

Me&I

Då har jag varit på årets första Me&I träff. Vad jag vill ha mycket från denna kollektionen. Jag kan inte få allt jag vill ha, tyvärr. Så otroligt mycket fina kläder. Vad jag vet nu ska jag gå på en träff till och sen ska jag ha en egen träff i slutet av mars. Tror inte Sebastian blir så glad på mig när jag säger hur mycket kläder jag vill ha..
Företaget firar 10 år och det sägs att det kommer många nyheter/favoriter. Det ska bli väldigt spännande att se vad de har att erbjuda i år!
Här kommer lite smakprov på en del av det som jag fastnade för.




Synd att jag inte har ett jobb och tjänar egna pengar så jag kunde haft råd att köpa dessa underbara kläder till mina små änglar. Den vita omlottklänningen är ett måste till sommaren! Har den i svart med långa armar och den är helt underbar! Tyvärr tror jag dock att halva Sölvesborg kommer gå runt i den, men men. Det är inte så mycket att göra åt.
Den blåa tröjan med ett & säger de är en riktig favorit hos barnen. Tänkte testa den på Alice och se vad hon tycker om den.
De bruna byxorna med fåret i rumpan har Ida fast i gröna med en groda i fickan. De är i storlek 62-68 (jag klär Ida i 74) och det är nästan så att de är lite för stora.


Behöver jag säga att jag älskar Me&I?


Jag är så upp i dessa kläderna så allt bara snurrar i huvudet. Ser att klockan är över 10 så jag borde nog gå och lägga mig.
I morgon börjar vårt sportlov, hoppas att det är lika fint väder som det varit i dag så ska vi ta syskonvagnen och traska en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar