måndag 23 september 2013

ME&I

Då var den veckan över och vi påbörjar en ny..
Tiden bara försvinner, det är en vecka sedan jag var i Borås och snart är det oktober. Vad har hänt med September?

Jag har fått två väldigt bra nyheter under helgen.. Två små flickor har fått se dagens ljus under den gångna veckan, nu väntar jag på ytterligare två små bebisar. För mammornas skull hoppas jag att de kommer nu i veckan så de slipper gå över tiden.

I helgen händer de lite saker.
- Tezz ska säga Ja till sin Anton på lördag, är vi/jag friska så tänkte jag sitta i en bänkrad.
- En av Sebbes klasskamrater från högstadiet ska ha ME&I visning av höstens kläder. Trevligt att komma ut och lite folk samt att se och känna lite på kläderna.


Denna klänningen köpte jag till Alice i våras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar