tisdag 3 september 2013

Hösten inkommen?

Igår var det en dag då jag hade velat krypa ner i soffan framför en bra film och en god pizza i knät!
Men det är inte alltid det går att göra som man vill.
I vilket fall som helst fyndade jag igår! Köpte lite träningskläder så jag kan komma iväg och träna. Måste verkligen lära mig att få tid till att träna. I dag hade jag lagt upp en plan för träning när Alice är på dagis (förskolan). Men jag kommer verkligen inte igång :( Krängt lite marknadsnougat istället :)
Jag vill komma igång med träningen men samtidigt skulle det vara så skönt att inte göra något under några timmar. Bara sitta och mysa med Ida och ta igen lite tid med henne som försvinner när jag har både henne och Alice.

Eftersom de va så dåligt väder i går tänkte jag att dagens uppgift skulle bland annat vara att ta fram lite kläder inför den kalla hösten. Sorterat bebiskläder har jag också gjort.. En låda som jag kan sälja med kläder 50-62, räknade igenom för skojskull och tror att den lådan är värd minst 700 kr. Mer kläder kommer de bli under vintern så nästa vår/sommar blir det nog loppis!


Laddade ner en nya APP till mobilen igår, RunKeeper. Testade den när jag gick till affären. 1,6 km på 23 minuter.
Tänkte jag skulle gå till dagis och hämta Alice så ska jag se hur långt det är dit. Så får jag röra på mig lite också!

(Jag lyckades få till 3*15 minuters workout innan jag hämtade Alice)

Här är det sol och jag hoppas att Du också har sol i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar