fredag 25 april 2014

Underbara fredag

Jag tycker att detta är en bra fredag. Det är skönt att ha jobbat och kommit in lite i mina arbetsuppgifter, jag ser fram elot en spännande sommar ihop med kollegor och brukare.
Dagens planer är att mysa och busa så mycket vi kan, äta god lunch och sedan göra ett par ärende i Kristianstad. Förhoppningsvis hinner båsa barnen få lagom med sömn i bilen, det har varit lite så där med vila denna veckan. Många tider att passa..
Vi har börjat med att Alice har trosor på sig lite då och då, än så länge tycker jag det går bra för att vara nybörjare. På vår promenad som vi har ku i skrivandets stund är Alice så duktig så hon har trosor på sig. Jag håller tummar och tår att hon kommer säga till när gon behöver gå på toa. Men det är något vi i familjen måste lära oss,  hjälpas åt att påminna toalettbesök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar