tisdag 22 oktober 2013

Tisdag

2 av 7 dagar är nästan förbi.
I dag har det flutit på rätt bra. Alice verkar som hon har haft en bra dag på förskolan (är verkligen nöjd med platsen hon fick).
Jag har hunnit med att baka och packa badväskan bland annat. Alice fyller 2 år på fredag så tänkte jag skulle försöka baka en kaka om dagen fram till på lördag.
Har du förslag på någon god kalas-kaka?
Ikväll ska jag o Alice åka på Mini-sim. Jag längtar som en tok. Förra veckan va vi förkylda så de ska bli extra roligt i dag. Jag håller tummarna att det ska gå bra och att Alice tycker de är roligt!
Ha en fortsatt trevlig dag! :-)

2 kommentarer:

  1. Tänk att er Alice redan är 2 år , tiden går fort och grattis till er som har fått en sån fin 2 åring.
    Hoppas hon får en fin födelsedag med massa roliga paket och tårta. Grattis till Alice på fredag.!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack säger Alice! Vi kommer fira henne extra mycket i dag med mor- och farföräldrar bland annat så de blir massa paket i dag! Tycker hon klarade de galant att öpnna de paketen hon fick igår :)

      Radera