lördag 26 oktober 2013

God morgon!

Igår fyllde vår lilla Alice 2 år!

 
 
De känns inte som vi har haft henne så långe, samtidigt känns hon så stor!

Är det felskrivning någonstans i detta inlägget ber jag om ursäkt, får experthjälp av Ida.

Ida hade sin första babysim igår. Jag tyckte de va roligt att bada med henne men hon brydde sig mer om att tugga på handen än att jaga leksakerna i vattnet.
Alice hade mini sim i tisdag. Satt som ett plåster på mig men va ändå duktig på momenten vi gjorde.
Det ska bli spännande kommande vecka och se om de tycker bättre om att bada då. Jag tycker det är värt pengarna (om man har möjlighet) att låta barnen börja simma så tidigt som möjligt!

En bild på Ida får vi också ha med..
 
Jag har nämnt de innan men när jag lägger upp bilder på mina små flickor så försöker jag få bilder där inte visar hela ansikten. För om någon skulle få tag på bilderna, eller om så kallade osunda människor skulle hitta hit så ser man inte vilka barnen är.
 
 
I morse ( lite innan 7) när jag hämtade tidningen va de så här kallt ute:
Gick ut i morgonrocken och tyckte de va helt OK väder! Ytterst lite kyligt om benen men annars riktigt skönt. Kanske borde ta mig en sväng med vagnen innan den fina morgonen försvinner.

Önskar Dig en skön och trevlig helg, nu ska jag snart fram med snabeldraken och valsa en sväng innan vi ska ha kalas för Grisen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar