fredag 26 juli 2013

Kristianstad

Efter att ha varit inne på både Kvinnokliniken och Apoteket tog jag och Ida tåget in till Kristianstad.

Det har ju med länsgränsen att göra, men jag betalde 46 KR!!!!!! för att åka knappt tre mil (en resa som tar ca 20 minuter).

Jag fick bytt klänningen som Ida fått av Elin och hittade även lite andra bra sommarkläder till Ida!
Stötte på Sanna på stan så vi hade följe hem på tåget, fram till Bromölla iaf.
Men innan vi satte oss på tåget stötte vi på några grabbar som hade svensexa...


De va nyktra och hur trevliga som helst! Kunde inte låta bli att "hjälpa" killen bli av med lite soppa och få en bibelberättelse läst för mig.

Nu har jag och Ida varit hemma ett tag. Längtar till resten av familjen kommer hem... Även fast det är skönt att ha soff-häng med Ida ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar