torsdag 18 juli 2013

Festligheter

I våras bestämde vi oss för att fira våra födelsedagar tillsammans, det skiljer dock ca 4 månader mellan oss men man fyller inte 25 varje år..

Jag tog mig tid att göra vimplar för att piffa upp det lite. Jag hade 5 stycken tygbitar (1*1,5 meter) som gav 50 vimplar.

Vid årsskiftet gjorde jag en sparbössa till mig. Är det så att jag ska få gifta mig någon gång så har jag redan ett sparande istället för att börja spara i sista minuten. I ca 7 månader har jag lagt i mynt och det är en bra bit på vägen.
Sparbössan som står bakom gjorde jag till ett brudpar som gifte sig i juni, de valde att vänta med sin bröllopsresa till nästa år så förutom bröllopsgåvorna de fick så har de lite tid på sig att ha ett eget sparande till sin resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar