tisdag 17 mars 2015

Läslus

Började läsa en bok för ett tag sen, samma författare som skrivit P.S. I Love You, men den verkade inte bra. Har inte kommit många sidor heller. Men kände igår att jag vill läsa en serie igen. Började läsa Harry Potter för ca 15 år sedan, har läst Twilight och blev nyligen klar med 50 shades. Sista bokserien blev jag så fängslad av att jag vill läsa om igen men har lämnat tillbaka böckerna och bestämde mig för att läsa om alla böckerna om Harry Potter!

Igår var jag i huset och slet, rev ner och slängde 5 av 6 hyllor i garaget! Skruvade även upp min första OSB- skiva i huset, den blev godkänd av snickaren men jag var inte nöjd.
I dag har jag och tjejerna packat ner saker i några lådor. Lägenheten känns fortfarande orörd, men förhoppningsvis kommer vi igång med packningen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar