lördag 7 mars 2015

Funderar

När det ät lugnt på jobbet och tankarna börjar snurra är det så mycket jag vill...

Mer/fast jobb hade suttit fint!
Ser fram emot sommaren då jag troligen kommer jobba med sånt jag tycker är roligt.
Jag vill att vårt hus ska vara klart i morgon så vi kan flytta in så snart som möjligt.
Bada är alltid härligt, Alice älskar att bada.
En weekend/resa hade inte suttit fel just nu känner jag. 
En utflyckt till Ikea för att skapa ett mysigt och trivsamt hem!
Resturangbesök är alltid mysigt!
Fylla frysen med massa kakor o bullar.
Att ha en liten extrabil hade verkligen varit lyxigt. Får försöka hitta en cykel till Sebbe så vi kan ta oss runt lite i byn i sommar!
Åh vad jag LÄNGTAR att få göra vår resa. 
Den känns just nu så långt bort..

2 kommentarer:

  1. Grattis till er ...hittat ert hus . Massa jobb ser jag , men spännande för er. hustomten också*L* Lycka till med allt. kram till er / Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Catarina! Det är en hel del jobb men nu börjar väggarna komma på plats igen :) Kram

      Radera