söndag 23 november 2014

Söndagen innan 1 advent

Om en dag är det julafton om en månad, komplicerad förklaring kanske men ni har nog också nedräkning till julafton.
Igår var jag och 2,5 kompisar i Kristianstad. Jag följde med som sällskap egentligen men hittade världens bästa sak till julklappsspelet! Det håller jag hemligt till vi har spelat och jag vill ju inte avslöja något för dem som ska vara med och spela. Känns som att i år har jag/vi verkligen lyckats med julklappar!

I dag var hela familjen hemma hos min pappa och åt frukost för att sedan byta däck på bilen. Det var första gången jag bytte däck och de va roligt. Längtar lite till våren så jag kan göra det igen!
Om två veckor är jag inbjden på ett pysselevent här i Sölvesborg som ska bli väldigt spännande, barnen ska vara med. Funderar på om jag ska ha ett barn med mig, båda eller om hela familjen ska följa med..
Det är lite för tidigt att börja med julgodis. Har hittat ett nytt recept som jag vill prova!
Skickar med lite bilder som jag tagit i dag och under veckan men missat att blogga om:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar