fredag 8 augusti 2014

Massage

Åkte bussen i dag och kom till jobbet tidigt. Hm.. vad ska jag göra då? Jo vi har en en massagestol, den kan jag sitta i en stund innan min dag börjar! Känner att jag har lite knutor på axlarna som inte är så sköna när det trycks.

Hade en spännande upplevelse på bussen nyss. Va nästan så att jag kunnat byta ut Sebbe. En man från Syrien skulle åka in till Bromölla för att gå i skolan, SFI. Jag tror han heter Mushmed. Han ville att vi skulle byta nummer så han kunde lära sig mer svenska och så ville han att jag skulle hjälpa honom hitta en flickvän som han kunde öva upp svenskan med. Mushmed har bott i Sverige i 4 månader och han bor med sin syster i Sölvesborg (troligen hjortakroken).

I dag är det bara en halv arbetsdag, LYX! När dagen är slut här på Kvarngården blir jag hämtad och så ska vi på hus visning.
Sen blir det high life hela helgen men det berättar jag mer om på söndag.

Igår efter maten tog jag ut tjejerna på en liten promenad så de fick springa av sig lite energi innan det var dags att sova. Tro det eller ej så sa Alice efter ca 30 minuter " mamma kom så går vi hem nu".

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar