söndag 23 mars 2014

En vecka närmre påsk

Oj vad både dagar och veckor rullar på!


Hos oss har det hänt mycket under helgen, och den är inte slut än heller. Min helg kommer avslutas med farmen-final!


Elin har varit och hälsat på i helgen, vi har varit ganska trötta men hunnit ta igen många samtal och i fredags tog vi en promenad på 5,7 km (1:05 h). Fint väder och en lång härlig runda!
Igår kom äntligen min brudklänning hem! Nu ska den få ett bra förvar, jag ska hitta en sömmerska och sedan bara vänta tills dagen då jag får bära den. Som jag längtar!






(Jag som skulle vara duktig och göra ett riktigt inlägg på datorn och kunna skriva ordentligt istället för på mobilen plus kunna lägg in bilder där jag vill ha dem. Men jag kan tyvärr fortfarande inte lägga in bilder när jag sitter vid datorn. Nu är det inte alls roligt att blogga..)


I morse hade jag Anna här hemma som visade vårens kläder från Me&I, nu äntligen ska jag få (betalar den själv så jag kan väl inte säga att jag får den...) min klänning/tunika!







Vår minsting har börjat gå utan stöd i dag :) Det är SÅ roligt att hon vågar släppa taget och kan hålla balansen själv när hon tar 3-4 stapplande steg för att sedan slänga sig i min famn.
Nu kommer jag ha att göra om dagarna när jag har två små skitungar som traskar omkring! Men det kommer vara så roligt.

2 kommentarer:

  1. Så lilla Ida går redan ? nu får du full fart*L* Härligt att du fick hem din klänning till slut också , nu är man nyfiken ju. Som jag sa till Christel, fattar inte att lilla Jennie Pennie ska gifta sig !! Kram och njut av vårens dagar / Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu blir det verkligen full rulle om dagarna. Jag har väl lite tur att hon fortfarande tycker det är lättare att krypa.
      Klänningen kommer vara hemlig för så många som möjligt så länge det går! Kram

      Radera